Turkcell T20 İçin Adobe Flash Player Yükleme!

156

Uzun zamandır Turkcell T20 kullanıcıları flash desktekli siteleri görüntüleyemediği için çok sıkıntı çekiyordu. Biz de blogumuzda alternatif çözüm olarak Puffin Web Browser ve SkyFire tarayıcılarını kullanmalarını öneriyorduk ki bu iki konu ile ilgili yazılarımızı blogumuzda yayınladık. Sitemizi takip eden bir okurumuz sağolsun araştırmış ve ARMv6 işlemciler için Adobe Flash Player’ı kullanmanın yolunu bulmuş. Bunu Turkcell T20 yazımızın yorumlarına eklemiş, ve teknostar isimli kendi blogunda da anlatmış. Biz de takipçimizin izni ile sizlerle şimdi Adobe Flash Player’ı nasıl yükleyebileceğinizi paylaşacağız.

Uzun süredir Android ile uğraşan arkadaşlarımız iyi bilir XDA developers isimli sitede geliştiriciler özelleştirilmiş ROM’lar üretiyorlar. Ve bu forumdaki arkadaşlarının deneme sonuçlarına göre Android 2.2 ve üzeri Android’lerde ve de ARMv6 işlemcilerde Adobe Flash Player 10.1’i çalıştırabilmişler. Aslında Adobe kendi sitesinde Adobe Flash Player’in çalışabilmesi için minumum ARMv7 işlemci gereksinimi belirtiyorlar.  Malum bizim Turkcell T20 cihazımız da ARMv6 600 Mhz işlemci mevcut, fakat XDA developer’daki yorum ve teknostar bloundaki yorumlardan sonra biz de denedik ve gerçekten Adobe Flash Player 10.1’in çalıştığını gördük :) Ama malesef gerçekten Adobe Flash Player 10.3 çalışmıyor zira ARMv7 işlemcisine ihtiyaç duyuyoruz 10.3 için.

Gelelim şimdi nasıl yükleyebileceğinize :)

İndirme Adresi:

https://rapidshare.com/files/3721603093/Adobe_Flash_Player_v10.1_ARMv6.apk

Bu adresten ARMv6 işlemciler için olan Adobe Flash Player 10.1’i indirebilirsiniz.

İndirip yükledikten sonra artık Adobe Flash Player 10.1 yüklenmiş olacak T20’nizde. Eğer problem yaşarsanız cihazı bir kez de yeniden başlatabilirsiniz.

Yükledikten sonra http://www.whatismyflashplayerversion.com/ adresine girip flash player versiyonunuzu görebilirsiniz :

Ardından Flash ile yapılmış olan http://www.haberturk.com adresine girecek olursanız, flash destekli web sitelerini de açabildiğini göreceksiniz.

Bir çok Turkcell T20 kullanıcısnın ortak sorunu olan Flash Player sorununu böylece aşmış oluyoruz.

Sağlıcakla Kalın…

156 YORUMLAR

  1. ben t20 ye programı yükledim yalnız disk yetersiz boş alan açın diye bir yazı eliyor 3,5 gbylık yere sığamadı bir türlü anlayamadım yardımcı olursanız sevinirim.

  2. Mrb
    Baran bey t20 lerde standart bulunan turkcell uygulamalarından rahatsız oluyorum bu konu hakkında pek bilgiyede sahip değilim cihaza room fln değiştirerek bunları kaybetmemiz mümkünmü eğer mümkünse garanti şartları dışına cıkarmı we yahut böyle bişeye kalkışmadan bu turkcellın cihaz yamasını yedekleyip ihtiyaç anında tekrar aynı şekile getirebilirmiyiz ? Birde güzel ve farklı uygulamaları nerede bulabilirim android market dışında çünki market çok kısıtlı… şimdiden tşk ederim..

    • merhaba,
      Turkcell uygulamarini silemezsiniz ama ana ekrandakiler sizi rahatsız ediyorsa widget lari ana ekrandan kaldırabilirsiniz.

      eğer cihaza Orjinali rom U yüklerseniz sıfırdan bir cihaz olmuş olur.

      Android market dısında t-market ve amazon app Store da çok iyi uygulamalar var. Bunlarla ilgili de blog yazılarımız var

  3. Ben t20 kullanıyorum dediğinizi yaptım whatismyflashplayer sitesimde 10.1 yüklü olduğunu gosterior ama haberturk sitesini acmiyor ve video izlerken tak diye atiyor sizce sorun ne cozum ne

  4. hı suite yükledim onra usb ayıklama modunu aktiflestirdim contecte tıkladım sonra above steps ready yazmıyor bende preceding steps are complated yazıor install yapıyorum yine olmuyor acaba bundan önce baska bir işlem daha m ı var

  5. Yaaa arkadaslarr vallahi bu sitelere tikliyorum giremiyorumm sinirlerim bozuldu beyaz bir sayfa cikiyor kaliyor telefondan indiriyoruz degilmi bunu t20 var bende acaba tel de mi var priblem indirebilirsiniz denilen linkden netice alamadim yardimci olur musunuzz

  6. Merhabalar,flash player’ın verdıgınız surumunu telefonuma ındırdım.Fakat fızy’de muzık dınlerken anıden sayfa kapanıyor ve ana ekran açılıyor sızce neden olabılır? Sımdıden tesekkur ederım..

  7. Islemci Flash player icin mi dusuk kaliyor? Mesela canli tv yi acdigimda bekliyorum bir muddet fakat yukleniyor gibisinden birsey cikiyor ve acilmiyor.acaba flash playeri silipte eski konularda onerdiginiz gibi puffin felan yuklesem cozulur mu? Son bir soru olarak arka planda acik u
    yguama birakamadigimdan nasil emin olabilirim? Cok tesekkurler. :)

    • merhaba,
      Evet işlemci kaldırmıyor ben de kendi cihazımda deneyip Log aldım cihazdan kapanıyor :( bu yüzden konulmamış sanırım cihaza. Puffin yada skyfire i yükleyin onlar calisacaktir mutlaka.

    • @oguz, merhaba,
      Gorev yoneticisi uygulaması ile arka planda çalışan uygulandığı görebilirsiniz ve kapatabilirsiniz ya da home tusuna bir süre basili tutarsanız açık uygulandığı ekranda listeler..

  8. Tanidigim birine telefonumda fizy’nin interneti kapattigini soyledim.oda bana bir iphone kullanicisi olarak iphone’nun dahi fizy’i calistirmadigini soyledi.artik kafama takmiyorum :) Ayrica telefonda bir islem yaparken muzik dinlemeyi sevenler icin soundcloud u oneriyorum isterseniz android marketten application olarak indirin dilersenizde mobile sitesinden dinleyin arka planda kapanmamasi cok iyi…

    • Merhaba,
      Turkcell T20 ile mi deniyorsunuz, malesef bazı video sitelerinde flash player CPU’yu cok zorladıgı icin goruntü vermeyebiliyor T20’de. Bunn yerine youtube yada videobull uygulaması ile video izlemizni oneririm. Ya da flash bir siteye baglanacaksanız SkyFire ve Puffin Web Browser yazılarımızı okuyabilirsiniz

  9. baran by t20de flash videolari donarak aciliyor puffindede ayni sanirjm rom yukleme yapmak gerekiyormus rom yikleynce garanti kapsamjndan cikarmi??

  10. bende bunu telfnuma ykledim ama yine canli tv – direk izle – dizi izleyelim gibi sitelerde sadece yazıları çıkıo videonun oynaması gereken bölümde siyah bi ekran var video yok şmdi bu telden mi kaynaklanıo yoksa benmi prgramı yükliyemedim yksa t 20 den film izliyemiyomuyum ???*
    yada film dizi vs izlememin başka bi yolu warmıı ? yardım pleaseee

  11. şimdi verdiğiniz linkteki şeyi indirdim ama t20 ye nasıl atıcam detaylı bir anlatım var mı çünkü daha yeniyim tam bilgi sahibi değilim bu konularda yardım ??*

  12. Merhaba
    Bahsetmiş olduğunuz şekilde yüklemeyi yaptım
    Girmek istediğim oyunun ana ekranı geliyor ve sonra giriş diyorum
    Fakat giriş dedikten normal bir şekilde ilerlerken oyundan düşüyorum :(
    Bir kaç defa denedim ama hep aynı şekilde tam oyun bilgileri ekrana gelecek derken
    Oyun otomatik kapanıyor :(
    Sorun nedir acaba?
    goolunited oyununa giriş yapmak istiyorum ama olmuyor :(

  13. Meraba t20 ile video cekimi yaparken ortamdaki sesi az algılıyor.Demek istedigim cekmis oldugum videoyu izledigim zaman sesi cok az alıyorum.Arkadasımın telefonuda t20 onda denedim .Aynı sonucu aldım.video cekimi yaparken ortamdaki sesi az alıyor.Bu sorunu cözmemizin bir yolu varmı?. varsa nasıl cözecez. extra program filan kurmamız gerekiyormu? ikinci sorunum menudeki sesli çevirici. ahmet ara diyorum. open ekran ayarları cıkıyor :). 10 kez sesli cevirici ye basıp ara diyorum. 10 nundan 3 u dogru cıkıyor.bu konularda beni aydınlatırsanız sevinirim

  14. kullanmakta olduğum T20 ( 4pranax arkadaşımızın yayınladığı cepTsonik v2 romlu ) telefonumdan http://www.hnconcept.com adresine, buradan indirdiğim flash player programı olmadan girdim ve resimlerin üzerinde flash player yükleyin yazıyordu, daha sonra programı indirdim sd karta attım ve Appinstaller programı üzerinden kurdum, daha sonra tekrar aynı siteye girdim ve tüm resimler görünüyordu hareketli bir şekilde, bence program işe yarıyor, indirip denemenizde fayda var. Teşekkürler.

  15. Şimdi bu program ile cepten nete girdiğimizde nette film izleyebilir miyiz. Önceden çoğu videoyu açmıyordu sadece youtubedan video açabiliyordum. ben şimdi indirdim yükledim tele. yani şu an da istediğim her sitede istediğim videoyu izleyebilecekmiyim_?? teşekkürler şimdiden :)

  16. merhaba ben T20 almak istiyodum ama burdaki sorunları gördükce biraz bu kararımdan vaz geçtim gibi zaten T20 alma sebemim int üzerinden rahatca dolaşabilmek ve istedği videoları flimleri vs izlebilmek madem ben bunlrı yapamıyorsam bu telefonu neden alıyımki ?

    Burdaki arkadaşların coğu T20 kullanıcı be somak iztiyorum ArkadaşlarT20 den memmunmusunuz? almamı tavsiye edermisiniz söyerseni sevnirim şimdikten çok saolun

  17. baran bey,
    flash player’ı telefonuma yükledim.fakat hala pc deki gibi video izleyebilceğim sitelere giriyorum ama bana flash player yüklemem gerektiğine dair uyarı veriyor.bu sorun nasıl halledilebilir ?

  18. Arkadaşlar kuramayan ve çalışmıyor diyenler için daha önce yazıldımı bilmiyorum ama yorumlara bakmadım sıkıntı şu bilgisayarınıza indirdikden sonra sd carta atıyosunuz ve kuruyosunuz fkt olmuyor demi …. ayrlar uygulamalr dan flasplayera girin ve telefona taşı diyin (aynısı bende oldu biliyorum) ve telefonu resetlyin tmm dır sky free vb. programları kullanmanıza grk yok zaten kendi tarayıcısı gayet hızlı

  19. Arkadaşlar …. size bir şey sorcam ben bu flası kurdum çok güzel gayet iyi çalışıyor fakat opera mini yi indrdim spr gyt hızlı fkt flas bu uygulamada çalışmıyor nedenn … yada çalışması için bi tane daha avr web browser diye onuda deneyimmi .d

  20. Bunu linke Bİlgisayardan indirip mi yüklücez eğer öyle yaparsak tel. içine nasıl yüklücez söler misiniz yoksa t20 den internete baglanıp bu sıteden o lınke mı dokuncaz?

  21. Baran bey flashı kurmayı başardım teşekkür ederim fakat hiçbir sitede video açamadım.video açılmaya başlarken ana sayfaya geri dönüyor.sorun nedir acaba?

    • Attığınız video hangi formatta? Önyüklü gelen uygulamanın desteklemediği video formatları için Android Marketten video player indirmeyi deneyebilirsiniz. MX Video Player’ı indirip denemenizi tavsiye ederiz.

  22. T20 aldim sorumumu dun soylemistim video izleywmiyorum diye Flash player adobeyi yukle demissiniz markete giriyorum cihaziniz uyumlu degil diyo yuklemiyo

  23. kardeşim çok yararlı bişi yapmışın da bana sürekli alakasız konuşmalar geliyo ve benım posta doldu taşçak 😀 bunu nasıl iptal edebiirz :)

  24. MERHABA ;
    BİZİM ŞİRKETE BU TELEFONLARDAN GELDİ FAKAT ŞİRKET E-MAİL LERİ BİZE GERİ GELMİYO NEEDEN OLABİLİR ACİL YARDIM LÜTFEN .

  25. ama baran bey hızlı güzel kullanışlı bişi lazım yani hafıza açacak en güncel vede nasıl yükleyeceğim ayrınıtısına kadar yazarsanız çok memnun olurum şimdiden thank you twitterdanda takipçiniz oldum bu arada :))

  26. hayır rom hızlı güvenli ve boş bir rom sizin kullandığız veya herkesin beğendiği vede kurulumu detaylı bi şekilde anlatırsanız sevinirim

  27. ben yükledim flash player ve skyfire fakat skyfire ile facebooka girince sayfa çok büyük oluyor ufalttıkça okunmucak kadar kücük oluyor telin ekranına anca sığıyor ve okunmuyor? Turkcell t20 :)

  28. benim beklentim hızlı olması ve oyunları rahatlıkla açması ve boş alan olması turkcell doldurmuş boşboş uygulama diğer sayfalarda bakıyorum millet pesi yüklemiş gıcır gıcır araba yarışları benimki hemen atıyor yani

  29. bilader bende t20 kullanıorum ilklerde ben dailmation da video izliordum sonra google play e üye oldum sonra wifi yeri yeşil yanmaya başladı sonra da dailmation da video izleyemiorum

  30. Adobe Flash Player 10.1 isimli programi cep telefonuma indirdim.Kurulumu da gerceklestirdim.Yeniden de baslattim ancak flash player versiyonu ogrendigimiz siteye girdigimde 0.0.0 diyor yani yuklenmemis sanirim.Yardim ederseniz sevinirim

    • Bende de aynı sorun vardı ben o verdiği link e Opera mini next ile girdim olmadı normal internet tarayıcısıyla girince gerçekte yüklediğim sürümü söyle di birde sen normal tarayıcıdan girmeyi dene.

    • Merhaba, örneğin bir resim göndermek için Galeri’den göndereceğiniz resmi seçip Menü tuşuna basın. Paylaş > Bluetooth seçeneğine bastığınızda etraftaki cihazları aramaya başlayacak. Cihazı seçip gönderebilirsiniz. Farklı dosyalar için de ilgili klasörden dosyayı bulup aynı işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

CEVAP VER